Predmeti

Študent se podrobno seznani s pravili pisanja in načini priprave raziskovalnega besedila, njegovo vsebinsko razdelitvijo, pripravo slikovnega gradiva, zbiranjem literaturnih virov ter načini predstavitve dela.
Poglobljeno spoznavanje sodobnih aplikacij interdisciplinarnega področja interaktivnih sistemov; označevalni jeziki v poizvedovanju in ekstrakciji informacij; indeksiranje slik; tehnologije in sistemi informacijskega poizvedovanja digitalnega videa; indeksiranje videovsebin; indeksiranje večpredstavnostnih vsebin, virtualizacija, varnost podatkov.
Cilj predmeta je spoznavanje geometričnih orodij 3D-računalniške grafike. Študent spozna kompleksnejše postopke 3D-modeliranja in lepljenja tekstur, napredne materiale, teorijo virtualnega osvetljevanja, algoritmov senčenja, realističnega in stiliziranega upodabljanja; teoretično in praktično razume osnovne in napredne tehnike animiranja in simulacije s poudarkom na končni sporočilnosti in vizualizaciji.
Razširjeno poznavanje psiholoških in socioloških vidikov uporabnikov, poglobljeno poznavanje načinov ovrednotenja vmesnikov, razumevanje prednosti in slabosti sodobnih uporabniških vmesnikov, razumevanje vloge uporabniških vmesnikov v povezavi s sodobnimi interaktivnimi storitvami.
Poglobljen študij tehnologij tiska, vključno s tehnologijami 3D-tiska; študij interakcij med tiskovnim materialom in tiskarsko barvo pri različnih tehnologijah tiska; proučevanje parametrov pri 3D-tisku, ki vplivajo na kakovost končnega tiskanega objekta, glede na izbrano tehnologijo 3D-tiska; predstavitev metod za proučevanje interakcij, vključno s slikovno analizo.
Poglobljen študij večbarvne reprodukcije v konvencionalnih in digitalnih tehnikah tiska, digitalni fotografiji, elektronskih medijih; razvoj sistema barvnega upravljanja; barvno zaznavanje in barvni originali; teoretični modeli barvnih pretvorb; poskusni tisk; multispektralne reprodukcijske tehnike.
Poglobljen študij analognega, digitalnega, amplitudnega, frekvenčnega in kombiniranega rastriranja; slikovne transformacije; modeli človeškega vida; rastrski vzorci, sipanje razlike; korekcijski filtri; generiranje šuma; moare; korekcija gradacije; rastriranje za večtonsko upodabljanje tonov in barv; metode za objektivno vrednotenje kakovosti slik.
Predmet opredeli metode in tehnike modeliranja grafičnega procesa, digitalne tehnike in transformacijo povezovanja poslovnih procesov v podjetju in izven njega, trženje in tržno komuniciranje, stvaritev blagovne znamke, logističnih modelov, raziskava trga, oglaševanje, poslovni in spletni bonton, poslovanje papirne, grafične in posebnih oblik grafične industrije, kot konglomerat konvencionalnih in sodobnih oblik grafične panoge. Ključno je seznanjenje ... Preberite več
Skip to content

Ooops...

Uporabljate zastarelo / nepodprto različico brskalnika.
Za najboljšo uporabniško izkušnjo, prosimo nadgradite svoj brskalnik ali uporabite alternativne možnosti kot na primer Mozilla Firefox ali Google Chrome.