Predmeti

Izpopolnjevanje splošnega znanja angleščine na višjo stopnjo strokovnega znanja; strategija branja in uvajanje v diskurz strokovnih besedil; določanje ključnih besed, pisanje povzetkov, sestavkov in poročil; opisovanje grafov; poslovna komunikacija; sodelovanje v razpravah.
Spoznavanje različnih vrst tiskarskih plošč za različne tehnike tiska; klasični in digitalni postopki izdelave tiskovnih form; tehnologija digitalnega upodabljanja plošč zunaj tiskarskega stroja in direktno v tiskarskem stroju; kemične reakcije in fizikalno-kemične spremembe v posameznih fazah izdelave tiskovne forme.
Svetloba in barva; teoretične osnove nastanka barve in zaznavanja barve pri človeku; dejavniki pri nastanku barve; teorije barvnega vida; posebni pojavi pri nastanku barve; korelacija med fiziologijo in kolorimetrijo; standardni sistem za vrednotenje barve CIE, predpisi in priporočila; barvni prostori in barvni sistemi; numerično vrednotenje barvnih razlik; instrumenti za merjenje barve, standardi na področju grafične ... Preberite več
Študent osvoji znanja o: digitalni ilustraciji in načrtovanju grafičnih elementov interaktivnih medijev; razvojnih okoljih za večpredstavnost; delokrogih zasnove, oblikovanja, povezovanja in prenosa vsebin v interaktivnih medijih; oblikovanju interakcij; oblikovanju in produkciji elementov in vsebin večpredstavnosti s poudarkom na gibanju (animacijah), informacijski arhitekturi in žičnih modelih ter razvoju, prototipiranju in testiranju interaktivnih grafičnih medijev (interaktivne animacije ... Preberite več
Spoznavanje fotografije kot vizualnega komunikacijskega medija; perspektiva in njene zakonitosti; zgodovina fotografije; analogni fotoaparati, objektivi, osvetlitvene naprave, merilni aparati, leče, napake leč, barvna sita, snemalne tehnike, fotokemija, reprodukcijska fotografija; osnovni likovni parametri ter likovnoestetska načela v fotografiji.
Spoznavanje povezav in soodvisnosti med temeljnimi likovnimi prvinami in postopki; osnove likovnega jezika; orisne likovne prvine, barva, svetlo-temno, točka, linija, oblika, 2D, 3D; čutne in likovne prvine prostora; globinska vodila; likovna materializacija v različnih likovnih medijih (v grafičnem in tipografskem oblikovanju); likovna sintaksa, spremenljivke.
Interakcija človek-računalnik Uporabniški vmesnik, spletna uporabnost in uporabniška izkušnja Oblikovanje in razvoj spletnih mest Mobilne tehnologije in komunikacije Osnove programskega jezika Python in njegova uporaba (spletno luščenje, vizualizacija in analiza masovnih podatkov, generativna umetnost, računalniške igre)
Spoznavanje fizikalno-kemičnih osnov grafičnih materialov in tehnologije grafičnih procesov; fotokemija; kemija barvil in pigmentov; reologija; koloidni sistemi; površinska kemija in uporaba v grafičnem tehnološkem postopku.
Skip to content

Ooops...

Uporabljate zastarelo / nepodprto različico brskalnika.
Za najboljšo uporabniško izkušnjo, prosimo nadgradite svoj brskalnik ali uporabite alternativne možnosti kot na primer Mozilla Firefox ali Google Chrome.