Predmet opredeli metode in tehnike modeliranja grafičnega procesa, digitalne tehnike in transformacijo povezovanja poslovnih procesov v podjetju in izven njega, trženje in tržno komuniciranje, stvaritev blagovne znamke, logističnih modelov, raziskava trga, oglaševanje, poslovni in spletni bonton, poslovanje papirne, grafične in posebnih oblik grafične industrije, kot konglomerat konvencionalnih in sodobnih oblik grafične panoge.
Ključno je seznanjenje s pojmi modeliranja grafičnega procesa in ovrednotenje celotnega postopka od ideje do realizacije. Razumevanje ozadja poslovnih modelov in nujno potrebno integracijo le-teh v vsakršnjo gospodarsko dejavnost, ne glede na surovino, vir, intelektualno lastnino, kreativnost in poslovno okolje.
Grafične in interaktivne komunikacije (GIKM)
Stopnja | Letnik | Semester | ETCS | |
2 | 2 | 3 | 6 | |
2 | 1 | 1 | 6 |
Kontaktne ure
Predavanja | Seminarji | Vaje | Ostalo | Σ |
45 | 30 | 0 | 15 | 90 |
Izvajalci
Učitelj | Klemen Možina |
Asistent | |
Tehniški sodelavec |
Izpitni roki
Ni razpisanih izpitnih rokov!Ooops...
Uporabljate zastarelo / nepodprto različico brskalnika.Za najboljšo uporabniško izkušnjo, prosimo nadgradite svoj brskalnik ali uporabite alternativne možnosti kot na primer Mozilla Firefox ali Google Chrome.