Cilj predmeta je spoznavanje geometričnih orodij 3D-računalniške grafike. Študent spozna kompleksnejše postopke 3D-modeliranja in lepljenja tekstur, napredne materiale, teorijo virtualnega osvetljevanja, algoritmov senčenja, realističnega in stiliziranega upodabljanja; teoretično in praktično razume osnovne in napredne tehnike animiranja in simulacije s poudarkom na končni sporočilnosti in vizualizaciji.
Grafične in interaktivne komunikacije (GIKM)
| Stopnja | Letnik | Semester | ETCS | |
| 2 | 2 | 3 | 6 | 
Kontaktne ure
| Predavanja | Seminarji | Vaje | Ostalo | Σ | 
| 30 | 30 | 30 | 0 | 90 | 
Izvajalci
| Učitelj | Tanja Nuša Kočevar Jože Guna Helena Gabrijelčič Tomc  | 
| Asistent | Matevž Hribernik | 
| Tehniški sodelavec | 
Izpitni roki
VIS se ne odziva.Ooops...
Uporabljate zastarelo / nepodprto različico brskalnika.Za najboljšo uporabniško izkušnjo, prosimo nadgradite svoj brskalnik ali uporabite alternativne možnosti kot na primer Mozilla Firefox ali Google Chrome.