Predmeti

Študent se seznani s temeljnimi znanji razvijanja uporabniških vmesnikov, s poudarkom na spletnih tehnologijah in obličnem (frontend) razvijanju. Teoretično znanje o spletu, ključnih tehnologijah in gradnikih, nadgradi s tehničnimi/praktičnimi znanji in veščinami, ki so potrebna za izgradnjo uporabniku prijaznih, dostopnih in učinkovitih spletnih mest in aplikacij.
Seznanjanje s procesom načrtovanja novega podjetja; podjetništvo, kreativnost, inovativnost; poslovni načrt; tržna analiza; preverjanje ekonomike poslovne zamisli; načrt trženja; načrt razvoja proizvodnega/storitvenega procesa; pridobivanje ustreznih človeških virov; kritična tveganja; financiranje začetnega poslovanja.
Uporabljanje znanja grafične tehnologije na področju projektiranja grafičnih izdelkov, storitev in proizvodnih procesov; projektni način dela; načrtovanje; projektiranje izdelkov in procesov; proizvodni program; zmogljivosti; standardizacija in tipizacija; investiranje; izbira lokacije, razmestitev naprav; ergonomija, humanizacija, sistemizacija; vrednotenje zahtevnosti dela.
3D računalniška animacija: razvoj, zgodovina, pregled Animacijski cevovod, produkcijske faze Osnovne animacijske tehnike Ključne sličice in določanje ključnih stanj objektov in ključnih poz likov Osnovne operacije sprememb (premik, rotacija, skaliranje) Animiranje s preoblikovalci Gibanje po poti, nadzor in omejitve gibanja Morfiranje in 3D interpolacije oblik Animiranje tekstur, luči in kamere Osnovno animiranje likov (hierarhija, kontrole, ... Preberite več
Spoznavanje načrtovalskih, oblikovalskih in izvedbenih postopkov za embalažne enote preko primerjalnih študij, razvoja modelov/maket in primernih vizualnih jezikov za različne tipe embalaže; ekološki vidik; tipologija embalaže; neembalirani pridelki; embalažne serije.
Embalaža z dodano vrednostjo; pametna embalaža; biopolimerni materiali in biorazgradljiva embalaža; interakcije med izdelkom in embalažo; migracija in prepustnost; zahteve živilske, farmacevtske embalaže; zakonodaja in sistemi ravnanja z embalažo; temeljne preiskave embalažnih izdelkov.
Spoznavanje tehnoloških operacij za ločevanje, preoblikovanje in združevanje materialov v knjigoveški, kartonažerski in preostali dodelavi; dodelava različnih grafičnih izdelkov (mehko in trdo vezana knjiga, brošura, časopis, kartonske in transportne škatle, etikete, neskončni obrazci); dodelavne linije; izdelava orodja v kartonažni dodelavi.
Spoznavanje načrtovalskih, oblikovalskih in izvedbenih postopkov za nove črkovne vrste preko analize in rabe črkovnega gradiva, parametričnega oblikovanja, metode dvojnega svinčnika, digitalizacije risb in vektorskega risanja glifov. Dodatno se ukvarjamo s funkcijami open-type, testiranjem pisav in preverjanjem funkcionalnosti pisav.
Cilj predmeta je spoznavanje 3D-modeliranja; pomena topologije za produkcijo; subdivizije; digitalnega kiparjenja; tekstur in materialov; osnov svetlobnih interakcij v 3D-prostoru; vrst in ustvarjanja senc; lokalnega in globalnega osvetljevanja; virtualne kamere in pomena kompozicije ter osnovnih tehnik upodabljanja.
Skip to content

Ooops...

Uporabljate zastarelo / nepodprto različico brskalnika.
Za najboljšo uporabniško izkušnjo, prosimo nadgradite svoj brskalnik ali uporabite alternativne možnosti kot na primer Mozilla Firefox ali Google Chrome.