Osnove 3D animacij in simulacij

Študent osvoji znanja o: cevovodu in produkcijskih fazah animacij; osnovnih animacijskih tehnikah; osnovah operacij sprememb (premik, rotacija, skaliranje); animiranju s preoblikovalci; gibanju po poti, nadzoru in omejitvah gibanja; morfiranju in 3D interpolaciji oblik; animiranju tekstur, luči in kamere; osnovah animiranja likov (hierarhija, kontrole, kosti, koža); osnovah animiranja tehničnih objektov, sistemov delcev, gručah in avtonomnih agentih; osnovah simuliranja dinamičnih objektov (vlaknine, tekstil, trki, trda in elastična telesa) ter naravnih pojavov (tekočine, plini, rastline).

Grafične in interaktivne komunikacije (GIK)

StopnjaLetnikSemesterETCS
1364

Kontaktne ure

PredavanjaSeminarjiVajeOstaloΣ
151530060

Izpitni roki

Ni razpisanih izpitnih rokov!
Skip to content

Ooops...

Uporabljate zastarelo / nepodprto različico brskalnika.
Za najboljšo uporabniško izkušnjo, prosimo nadgradite svoj brskalnik ali uporabite alternativne možnosti kot na primer Mozilla Firefox ali Google Chrome.