3D računalniška animacija: razvoj, zgodovina, pregled
Animacijski cevovod, produkcijske faze
Osnovne animacijske tehnike
Ključne sličice in določanje ključnih stanj objektov in ključnih poz likov
Osnovne operacije sprememb (premik, rotacija, skaliranje)
Animiranje s preoblikovalci
Gibanje po poti, nadzor in omejitve gibanja
Morfiranje in 3D interpolacije oblik
Animiranje tekstur, luči in kamere
Osnovno animiranje likov (hierarhija, kontrole, kosti, koža)
Osnovno animiranje tehničnih objektov
Sistemi delcev, gruče in avtonomni agenti.
Simuliranje dinamičnih objektov (vlaknine, tekstil, trki, trda in elastična telesa).
Simuliranje tekočin, plinov in drugih naravnih pojavov.
Izbrana poglavja o uporabi 3D animacij.
Grafične in interaktivne komunikacije (GIK) Stopnja Letnik Semester ETCS 1 3 6 4
Grafična in medijska tehnika (GMT) Stopnja Letnik Semester ETCS 1 3 6 4
Kontaktne ure Predavanja Seminarji Vaje Ostalo Σ 15 15 30 0 60
Izpitni roki Ni razpisanih izpitnih rokov!
Skip to content
Piškotke uporabljamo za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. Z nadaljevanjem se strinjate z njihovo uporabo.
Ooops... Uporabljate zastarelo / nepodprto različico brskalnika. Za najboljšo uporabniško izkušnjo, prosimo nadgradite svoj brskalnik ali uporabite alternativne možnosti kot na primer Mozilla Firefox ali Google Chrome.