Osnove 3D animacij in simulacij

  • 3D računalniška animacija: razvoj, zgodovina, pregled
  • Animacijski cevovod, produkcijske faze
  • Osnovne animacijske tehnike
  • Ključne sličice in določanje ključnih stanj objektov in ključnih poz likov
  • Osnovne operacije sprememb (premik, rotacija, skaliranje)
  • Animiranje s preoblikovalci
  • Gibanje po poti, nadzor in omejitve gibanja
  • Morfiranje in 3D interpolacije oblik
  • Animiranje tekstur, luči in kamere
  • Osnovno animiranje likov (hierarhija, kontrole, kosti, koža)
  • Osnovno animiranje tehničnih objektov
  • Sistemi delcev, gruče in avtonomni agenti.
  • Simuliranje dinamičnih objektov (vlaknine, tekstil, trki, trda in elastična telesa).
  • Simuliranje tekočin, plinov in drugih naravnih pojavov.
  • Izbrana poglavja o uporabi 3D animacij.

Grafične in interaktivne komunikacije (GIK)

StopnjaLetnikSemesterETCS
1364

Grafična in medijska tehnika (GMT)

StopnjaLetnikSemesterETCS
1364

Kontaktne ure

PredavanjaSeminarjiVajeOstaloΣ
151530060

Izvajalci

UčiteljTanja Nuša Kočevar
Helena Gabrijelčič Tomc
AsistentMatevž Hribernik
Andrej Iskra
Tehniški sodelavecUroš Batič

Izpitni roki

Ni razpisanih izpitnih rokov!
Skip to content

Ooops...

Uporabljate zastarelo / nepodprto različico brskalnika.
Za najboljšo uporabniško izkušnjo, prosimo nadgradite svoj brskalnik ali uporabite alternativne možnosti kot na primer Mozilla Firefox ali Google Chrome.