Poglobljeno spoznavanje teoretičnih osnov procesa barvnega upravljanja, različnih operacijskih sistemov, sistemov barvnega upravljanja; spoznavanje delokroga barvnega upravljanja v grafičnih programih in programske opreme za profiliranje naprav; predstavitev postopkov umerjanja in karakterizacije vhodnih, vhodno-izhodnih in izhodnih naprav; metode za ovrednotenje kakovosti izdelanih profilov; seznanitev s standardi na področju barvnega upravljanja.
Spoznavanje in razumevanje vidnih in nevidnih strukturnih, konstrukcijskih, kompozicijskih, estetskih in psiholoških značilnosti grafičnega izdelka; vrste grafičnih izdelkov, njihovo oblikovanje; načini razporejanja sestavin vzorčnih enot; vrste vzorcev; kompozicija; zgodovinski pregled slogovnih obdobij in njihov vpliv na oblikovanje; likovna analiza.
Spoznavanje interaktivnih sistemov in izdelava preprostejših interaktivnih aplikacij; razvoj interaktivnosti v računalništvu in telekomunikacijah; tehnološki dosežki v interaktivnih sistemih: vmesniki, tehnologije in naprave; aplikacije interaktivnih sistemov v industriji, medicini, izobraževanju, umetnosti; interaktivno e-učenje: večpredstavnostne vsebine; interaktivni učni elementi, metodologija izdelave e-učnega gradiva, programska oprema, izvedba, aplikacije.
Spoznavanje vpliva posameznih umetnostnih slogov in različnih tehnoloških možnosti na tipografijo; različni mediji; umetnostni slogi; uporabnost tipografije v različnih medijih in za različne vrste besedila; vidnost, čitljivost, branje, zaznavanje; vpliv barve na uporabnost tipografije v različnih medijih in za različne vrste besedila; zapisi obdelanega besedila.
Seznanjanje s tehničnimi, oblikovalskimi in vizualnoestetskimi parametri pri ustvarjanju različnih izdelkov s področja vizualnih komunikacij, oglaševanja, predstavitve v javnem prostoru; praktična izvedba tovrstnih projektov; analiza celotnega postopka in končnega rezultata. Omejitev vpisa: sprejemna naloga in omejitev na 20 vpisanih študentov
Spoznavanje osnovnih podatkovnih struktur in možnosti prenosa digitalnih podatkov; seznanitev z informacijsko komunikacijskimi sistemi (IKS) in računalniškimi omrežji; seznanitev z interdisciplinarnim področjem uporabniških vmesnikov, pristopi pri načrtovanju, izdelavi in načinih evalvacije posameznih korakov pri načrtovanju uporabniških vmesnikov.
Spoznavanje vloge prodajne in transportne embalaže; surovine za proizvodnjo embalažnih materialov; osnove tehnologij izdelave embalažnih materialov in izdelkov, vrste embalažnih izdelkov, lastnosti in uporaba embalaže: papirna, kartonska, polimerna, steklena, kovinska, lesena, kombinirana; načrtovanje kartonske embalaže.
Definiranje področja oblikovanja informacij s pomočjo vpogleda v raziskovanje in odkrivanje informacij. Katera orodja so pomembna za oblikovanje informacij, kako z njimi določamo vizualno izrazoslovje, hierarhijo podatkov, odnose, prototipiranje in testiranje ter skozi študije primerov opredelimo navedeno.
Študent se seznani z načrtovanjem in grafično pripravo večpredstavnostnih vsebin; z razvojno-vizualnimi koncepti; z osnovami slovnice dinamičnih slik; s formo, narativnostjo in postavitvijo na sceno; z manipulacijo časa in prostora v večpredstavnostnih vsebinah; z razvojnimi okolji za ustvarjanje in vizualizacijo statičnih in dinamičnih grafičnih elementov ter s teorijo digitalnega sestavljanja.
Poglobljeno spoznavanje fizikalno-kemičnih osnov digitalnih tehnologij ter dodajalnih tehnologij in tehnologij 3D-tiska; spoznavanje specifičnih lastnosti posameznih tehnologij, njihovih prednosti in slabosti; povezovanje tehnologij tiska z grafično pripravo in grafično dodelavo; izdelava poskusnega tiska pri digitalnih tehnologijah in prototipov, funkcionalnih modelov ter končnih izdelkov z različnimi tehnologijami 3D-tiska; funkcionalni tisk, tisk elektronike.