Temelji fotografije

Spoznavanje studijske fotografije (kakovost, povečevanje, računalniška obdelava, izdelava reklamnih fotografij); fotografiranje aranžiranih in oglaševalskih
objektov v digitalni tehniki; fotografija kot subtilen zaznavni medij v kreativni obliki; uporaba fotografije v tiskanih in elektronskih grafičnih izdelkih; estetika fotografije in vidnih sporočil.

Grafične in interaktivne komunikacije (GIKM)

StopnjaLetnikSemesterETCS
2116
2 2 36

Kontaktne ure

PredavanjaSeminarjiVajeOstaloΣ
301545090

Izvajalci

Učitelj
Jure Ahtik
AsistentVeronika Štampfl
Tehniški sodelavec

Izpitni roki

Ni razpisanih izpitnih rokov!

Ooops...

Uporabljate zastarelo / nepodprto različico brskalnika.
Za najboljšo uporabniško izkušnjo, prosimo nadgradite svoj brskalnik ali uporabite alternativne možnosti kot na primer Mozilla Firefox ali Google Chrome.