Spoznavanje trženjskega upravljanja podjetij; razumevanje upravljanja trženja; analiza trženjskih priložnosti; oblikovanje tržne ponudbe; posebnosti trženja. Grafične in interaktivne komunikacije (GIKM)StopnjaLetnikSemesterETCS2126Kontaktne urePredavanjaSeminarjiVajeOstaloΣ45450090IzvajalciUčiteljJani TorošAsistentTehniški sodelavecIzpitni rokiNi razpisanih izpitnih rokov! Light Dark Skip to content Open toolbar Dostopnost Povečaj pisavo Pomanjšaj pisavo Sivine Visoki kontrast Inverzni kontrast Svetlo ozadje Podčrtane povezave Berljiva pisava Reset Kazalo strani Pomoč Izjava dostopnosti Piškotke uporabljamo za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. Z nadaljevanjem se strinjate z njihovo uporabo. V redu Ooops...Uporabljate zastarelo / nepodprto različico brskalnika. Za najboljšo uporabniško izkušnjo, prosimo nadgradite svoj brskalnik ali uporabite alternativne možnosti kot na primer Mozilla Firefox ali Google Chrome.