Opis projekta (Project Brief)+
1. Kratek opis podjetja in povzetek spletnega mesta/aplikacije:
- Opis podjetja oz. organizacije, njihovih dejavnosti in vrednot. Prikaz slike podjetja: dejavnost/storitev + dodana vrednost
- Digitalna strategija (online strategy): cilji in nameni organizacije (npr. prodaja izdelkov, ozaveščanje, promocija dogodkov, združevanje ljudi …).
- Zakaj potrebujemo spletno stran oz. aplikacijo in kaj so njeni nameni? Pri tem je potrebno upoštevati vse aspekte oz. udeležence: organizacijo/podjetje in uporabnike.
2. Definiranje namenov in ciljev spletnega mesta/aplikacije:
- Definiranje namenov (zakaj?) in ciljev (kaj in kako?).
- Razvrstitev po pomembnosti.
- Odločitve in sklepi v tem koraku, pomembno vplivajo na nadaljnji proces (npr. na arhitekturo strani, način poimenovanja, navigacijo, vizual ..), zato morajo biti definirani jasno in nedvoumno.
3. Vsebina:
- Kaj je oz. bo vsebina spletnega mesta/aplikacije?
- Ali je struktura vsebine kompleksna?
- Kakšna vsebina (besedilo, fotografije, video …) in v kolikšni meri bo ta prisotna?
- Koliko vsebine bo na spletni strani in kako se bo razlikovala?
- Ali bo vsebina statična ali dinamična, oz. kako pogosto se bo vsebina spreminjala?
4. Sporočilnost:
-
-
- Kakšno je ključno/-a sporočilo/-a spletnega mesta/aplikacije?
- Ton in cilj komuniciranja
- Zgodba
-
5. Ciljna publika in persone:
-
- Primarna ciljna publika
- Sekundarna ciljna publika
Ciljna publika se nanaša bolj na demografske lastnosti, medtem ko se persone nanašajo na razumevanje določenih skupin uporabnikov:
-
- cilji/nameni,
- potrebe,
- način razmišljanja,
- način uporaba storitve/aplikacije
- demografske lastnosti,
- pričakovanja in potrebe,
- računalniška pismenost
Razporeditev person po njihovi pomembnosti – katerih uporabnikov je največ.
6. Analiza konkurence in obstoječih rešitev:
-
-
- Kako se bo vaša rešitev razlikovala od obstoječih?
- Kaj so prednosti in slabosti vašega spletnega mesta/aplikacije v primerjavi s konkurenco?
-
7. Trendi
Prototipiranje+