Uporabniški vmesniki

Študijska smer Grafične in interaktivne komunikacije (GIKM)
Nosilec Dejana Javoršek
Asistent Primož Weingerl
Zimski semester 15 ur

 

Opis projekta (Project Brief)+

1. Kratek opis podjetja in povzetek spletnega mesta/aplikacije:

  • Opis podjetja oz. organizacije, njihovih dejavnosti in vrednot. Prikaz slike podjetja: dejavnost/storitev + dodana vrednost
  • Digitalna strategija (online strategy): cilji in nameni organizacije (npr. prodaja izdelkov, ozaveščanje, promocija dogodkov, združevanje ljudi …).
  • Zakaj potrebujemo spletno stran oz. aplikacijo in kaj so njeni nameni? Pri tem je potrebno upoštevati vse aspekte oz. udeležence: organizacijo/podjetje in uporabnike.  

2. Definiranje namenov in ciljev spletnega mesta/aplikacije:

  • Definiranje namenov (zakaj?) in ciljev (kaj in kako?).
  • Razvrstitev po pomembnosti.
  • Odločitve in sklepi v tem koraku, pomembno vplivajo na nadaljnji proces (npr. na arhitekturo strani, način poimenovanja, navigacijo, vizual ..), zato morajo biti definirani jasno in nedvoumno. 

3. Vsebina:

  • Kaj je oz. bo vsebina spletnega mesta/aplikacije?
  • Ali je struktura vsebine kompleksna?
  • Kakšna vsebina (besedilo, fotografije, video …) in v kolikšni meri bo ta prisotna?
  • Koliko vsebine bo na spletni strani in kako se bo razlikovala?
  • Ali bo vsebina statična ali dinamična, oz. kako pogosto se bo vsebina spreminjala?

4. Sporočilnost:

      • Kakšno je ključno/-a sporočilo/-a spletnega mesta/aplikacije?
      • Ton in cilj komuniciranja
      • Zgodba

5. Ciljna publika in persone:

    • Primarna ciljna publika
    • Sekundarna ciljna publika

Ciljna publika se nanaša bolj na demografske lastnosti, medtem ko se persone nanašajo na razumevanje določenih skupin uporabnikov: 

    • cilji/nameni, 
    • potrebe, 
    • način razmišljanja, 
    • način uporaba storitve/aplikacije 
    • demografske lastnosti,
    • pričakovanja in potrebe,
    • računalniška pismenost

Razporeditev person po njihovi pomembnosti – katerih uporabnikov je največ.

6. Analiza konkurence in obstoječih rešitev:

      • Kako se bo vaša rešitev razlikovala od obstoječih?
      • Kaj so prednosti in slabosti vašega spletnega mesta/aplikacije v primerjavi s konkurenco?

7. Trendi

 

Informacijska arhitektura+

Primeri informacijske arhitekture:

Ooops...

Uporabljate zastarelo / nepodprto različico brskalnika.
Za najboljšo uporabniško izkušnjo, prosimo nadgradite svoj brskalnik ali uporabite alternativne možnosti kot na primer Mozilla Firefox ali Google Chrome.