V okviru predmeta Medijske vizualizacije smo se v študijskem letu 2021/22 posvetili dvema projektoma: najprej smo v sodelovanju z agencijo Herman & partnerji načrtovali in oblikovali oglaševalsko kampanjo za Mercatorjevo blagovno znamko Minute, v drugi polovici semestra pa smo sprejeli samostojen izziv in podjetju Hisense Europe pomagali pri pomladitvi blagovne znamke Gorenje.
Študentom 2. letnika Grafične in medijske tehnike ter 3. Letnika Grafičnih in interaktivnih komunikacij so pri delu pomagali nosilec predmeta doc. dr. Jure Ahtik, asistentka Veronika Štampfl ter iz agencije Herman & partnerji še kreativni direktor Uroš Goričan in umetniški direktor Matt Penko.
Vabljeni, da se nam 25. maja ob 18. uri pridružite v Zorici. Otvorili bomo razstavo, izdali katalog opravljenega dela, razglasili nekaj najboljših del in se zabavali!