Ajde, pičimo

V okviru predmeta Medijske vizualizacije smo se v študijskem letu 2021/22 posvetili dvema projektoma: najprej smo v sodelovanju z agencijo Herman & partnerji načrtovali in oblikovali oglaševalsko kampanjo za Mercatorjevo blagovno znamko Minute, v drugi polovici semestra pa smo sprejeli samostojen izziv in podjetju Hisense Europe pomagali pri pomladitvi blagovne znamke Gorenje.

Študentom 2. letnika Grafične in medijske tehnike in 3. letnika Grafičnih in interaktivnih komunikacij so pri delu pomagali nosilec predmeta doc. dr. Jure Ahtik, asistentka Veronika Štampfl ter, iz agencije Herman in partnerji, še kreativni direktor Uroš Goričan in umetniški direktor Matt Penko.

Predmet smo zaključili z razstavo rešitev in zabavo v baru Zorica, ob tej priložnosti pa izdali tudi katalog razstave. Pri organizaciji so nam pomagali tudi pokrovitelji: Naravoslovnotehniška fakulteta, Katedra za informacijsko in grafično tehnologijo, Hisense Europe, Herman & partnerji, LaCola, Mercator, Mercator Minute, Red Bull, Studio oko in Zorica bar. Vabljeni k ogledu fotografij!

Skip to content

Ooops...

Uporabljate zastarelo / nepodprto različico brskalnika.
Za najboljšo uporabniško izkušnjo, prosimo nadgradite svoj brskalnik ali uporabite alternativne možnosti kot na primer Mozilla Firefox ali Google Chrome.