Petrolove avtopralnice morda kmalu z osveženo podobo

24. januarja se je v Centralni postaji na Trubarjevi v Ljubljani zgodil Simpozij. Ni šlo za običajen simpozij, ampak za takega z velikim S, S kot skupaj, super, sodelovanje … Šlo je za sodelovanje med Petrolom in Naravoslovnotehniško fakulteto Univerze v Ljubljani in na Simpoziju so bili rezultati sodelovanja prvič predstavljeni javnosti.

Študenti magistrskega študija grafičnih in interaktivnih komunikacij so pri predmetu Vizualizacija informacij in pod mentorstvom doc. dr. Jureta Ahtika in asist. mag. Tanje Urbanc pripravili komunikacijske rešitve za boljšo izpostavitev Petrolovih avtopralnic. Rešitve so bile predlagane na področju boljšega označevanja in prenove blagovne znamke avtopralnic. Vsebinski temelj projekta sta pripravila Petra Skube in Klemen Belak, pri ocenjevanju končnih rešitev pa se je vključil še Klemen Gorenšek. Študenti so delovali v osmih skupinah, ki so bile organizirane kot oglaševalske agencije. Teh osem skupin je pripravilo osem konkurenčnih rešitev.

Med predlaganimi rešitvami, so bile izbrane štiri zmagovalne:

  • najboljše ime blagovne znamke, skupina »Kave bi« (Eva Oven, Mojca Plot, Lea Poredoš, Maša Primc, Maja Rigler),
  • najboljši logotip, skupina »Outform.« (Lina Bevc, Klavdija Golja, Žan Kladnik, Sara Pižmoht, Nataša Poberžnik),
  • najboljše tekstopisje, skupina »engram navala« (Urša Landekar, Ivana Katarina Milinković, Maša Pušnik, Maja Sila, Urša Šega) in
  • najboljša celostna rešitev, skupina »dot.« (Kaja Breskvar, Nika Gregorka, Manca Jereb, Kristina Skerbiš).

Simpozij je poleg vsebinskega, ponudil tudi zabavnejši del, kjer smo sodelujoči postavili temelje za še bolj poglobljeno sodelovanje v prihodnje.

 

Avtorji fotografij: Nina Lepoša, Maša Kokalj, Nina Novak, Žan Reberšek-Gavrič in Lea Trunk

Ooops...

Uporabljate zastarelo / nepodprto različico brskalnika.
Za najboljšo uporabniško izkušnjo, prosimo nadgradite svoj brskalnik ali uporabite alternativne možnosti kot na primer Mozilla Firefox ali Google Chrome.