- 3D računalniška animacija: razvoj, zgodovina, pregled
- Animacijski cevovod, produkcijske faze
- Osnovne animacijske tehnike
- Ključne sličice in določanje ključnih stanj objektov in ključnih poz likov
- Osnovne operacije sprememb (premik, rotacija, skaliranje)
- Animiranje s preoblikovalci
- Gibanje po poti, nadzor in omejitve gibanja
- Morfiranje in 3D interpolacije oblik
- Animiranje tekstur, luči in kamere
- Osnovno animiranje likov (hierarhija, kontrole, kosti, koža)
- Osnovno animiranje tehničnih objektov
- Sistemi delcev, gruče in avtonomni agenti.
- Simuliranje dinamičnih objektov (vlaknine, tekstil, trki, trda in elastična telesa).
- Simuliranje tekočin, plinov in drugih naravnih pojavov.
- Izbrana poglavja o uporabi 3D animacij.
Omejitev vpisa: izbran in vpisan predmet Osnove 3D modeliranje v nižjem letniku študijskega programa
Grafične in interaktivne komunikacije (GIK)
Stopnja | Letnik | Semester | ETCS | |
1 | 3 | 6 | 4 |
Grafična in medijska tehnika (GMT)
Stopnja | Letnik | Semester | ETCS | |
1 | 3 | 6 | 4 |
Kontaktne ure
Predavanja | Seminarji | Vaje | Ostalo | Σ |
15 | 15 | 30 | 0 | 60 |
Izvajalci
Učitelj | Tanja Nuša Kočevar Helena Gabrijelčič Tomc |
Asistent | Matevž Hribernik Andrej Iskra |
Tehniški sodelavec | Tara Tkalec |
Izpitni roki
Ni razpisanih izpitnih rokov!Ooops...
Uporabljate zastarelo / nepodprto različico brskalnika.Za najboljšo uporabniško izkušnjo, prosimo nadgradite svoj brskalnik ali uporabite alternativne možnosti kot na primer Mozilla Firefox ali Google Chrome.