Igrive komunikacije | Oblikovanje embalaže

Komunikacije so lahko navihane, zabavne pa tudi zelo igrive. Da je temu tako, smo se odločili dokazati z letošnjimi delavnicami, ki smo jih razvijali pri predmetih Inovacijski management in Trženjsko upravljanje podjetij ter kreativnimi škatlami, ki smo jih razvijali pri predmetu Oblikovanje embalaže. Delavnice in kreativne škatle smo razvijali v sodelovanju z Muzejem pošte in telekomunikacij (dislocirano enoto Tehniškega muzeja Slovenije). Naše delo sta budno spremljali in spodbujali dr. Estera Cerar in Ajda Kozjek iz muzeja.

Delavnice so oblikovali študenti prvega letnika magistrskega študija Grafične in informacijske tehnologije. In kljub temu, da so bile komunikacije navihane ter nas postavljale pred nenehne izzive, smo jih uspešno rešili in težavam prišli do dna. Nastale so enostavne, zabavne, predvsem pa uporabne delavnice, ki jih bodo v muzeju lahko s pridom uporabljali in ponudili velikim in malim, mladim in mladim po srcu, družinam, posameznikom in skupinam obiskovalcev. Da pa ne bomo ostali le pri besedah, si lahko ogledate naš video, v katerem smo v kratkih, enominutnih izsekih prikazali deset igrivih delavnic.

Delavnice so razvijali študenti 1. letnika magistrskega študija Grafične in interaktivne komunikacije pod mentorstvom prof. dr. Urške Stankovič Elesini in izr. prof. dr. Janija Toroša.

Kreativne škatle so razvijali študenti 2. letnika Grafične in medijske tehnike in 3. letnika Grafičnih in interaktivnih komunikacij pod mentorstvom doc. dr. Urške Vrabič Brodnjak. Oblikovali in izdelali smo didaktične pripomočke, igre in embalaže, ki ponazarjajo zgodovino ter razvoj telekomunikacij v povezavi z muzejem. Nastali so zanimivi, poučni, predvsem pa kreativni izdelki, ki bodo obiskovalce muzeja popeljali v svet telekomunikacij.

Skip to content

Ooops...

Uporabljate zastarelo / nepodprto različico brskalnika.
Za najboljšo uporabniško izkušnjo, prosimo nadgradite svoj brskalnik ali uporabite alternativne možnosti kot na primer Mozilla Firefox ali Google Chrome.