Programja interaktivnih medijev / Programming interactive tools

Obvezni predmet se izvaja v zimskem semestru prvostopenjskih študijev Grafične in medijske tehnike ter Grafičnih in interaktivnih komunikacij ter ima 6 kreditnih točk.

Študent se pri predmetu seznani:

  • s pomenom razumevanja kognicije, afektivnih procesov in percepcije pri načrtovanju in oblikovanju  uporabniške izkušnje;
  • z načrtovanjem vrste vsebin in funkcionalnosti ter njihovim oblikovanjem;
  • z navigacijo in oblikovanjem informacij v interaktivnih medijih;
  • z informacijsko arhitekturo, žičnimi modeli in prototipiranjem;
  • z uporabo sistemov za upravljanje z interaktivnimi vsebinami ter optimizacijo rešitev za splet;
  • z na uporabnika usmerjenim oblikovanjem ter oblikovalskim (snovalskim) mišljenjem in
  • s koncepti pripovedovanja zgod in igrifikacijo (poigritvijo) v interaktivnih medijih ter
  • z evalvacijo uporabnosti interaktivnih medijev in sistemov.

________________________________________________________________________________________________

Obligatory course is performed in the winter semester of the 1st level studies of  Graphic and interactive communication (UN) and Graphic and media technology (VS). The course has 6 ECTS.

The students are introduced with:

  • the understanding of cognition, affective and perceptual processes in planning and media design;
  • the planning and design of different types of contents and functionalities;
  • the navigation and information design in interactive media;
  • the information architecture and prototyping in interactive media;
  • the use of the content management systems and Search Engine Optimisation (SEO);
  • user-centred design and design thinking;
  • storytelling and gamification and
  • the evaluation and the analysis of media usability.
Skip to content

Ooops...

Uporabljate zastarelo / nepodprto različico brskalnika.
Za najboljšo uporabniško izkušnjo, prosimo nadgradite svoj brskalnik ali uporabite alternativne možnosti kot na primer Mozilla Firefox ali Google Chrome.