Znanje študentov se preverja in ocenjuje po posameznih predmetih, tako da se učni proces pri vsakem predmetu konča s preverjanjem znanja. Splošna pravila preverjanja znanja ureja Izpitni pravilnik NTF, ki ga potrjuje senat te ustanove. Pri vseh predmetih se znanje preverja s pisnimi in/ali ustnimi izpiti. Hkrati se pri posameznih predmetih predhodno preverja znanje, ki je pogoj za opravljanje izpita. Ti načini preverjanja znanja so lahko: seminarske in projektne naloge, praktične naloge oziroma izdelki, predstavitve in zagovori seminarskih ali projektnih del, poročila o opravljenih vajah, ustno preverjanje znanja pri vajah, kolokviji iz vaj. Pri ocenjevanju se uporablja ocenjevalna lestvica skladno s Statutom Univerze v Ljubljani. Vse oblike preverjanja znanja se ocenjujejo z ocenami: 6–10 (pozitivno), 1–5 (negativno). Praktično usposabljanje se zaključi s seminarsko nalogo, ki je po ocenjevalni lestvici ocenjena: opravil/ni opravil.
Pri ocenjevanju se skladno s Statutom Univerze v Ljubljani uporablja ocenjevalna lestvica z
ocenami:
10 – (91-100%: odlično: izjemni rezultati z zanemarljivimi napakami),
9 – (81-90%:prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami),
8 – (71-80%: prav dobro: solidni rezultati),
7 – (61-70%: dobro: dobro znanje, vendar z večjimi napakami),
6 – (51-60%: zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem),
5 – (50% in manj: nezadostno: znanje ne ustreza minimalnim kriterijem).\
Kandidat uspešno opravi preverjanje znanja, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).