(glavni izbirni predmet) Študent izpopolnjuje pletilsko znanje in veščine, pridobljene v predhodnem izobraževanju: ročno in strojno pletenje, žakarsko pletenje, pletenje po kroju, brezšivno pletenje, kvačkanje., kombinacija pletenja z drugimi tekstilnimi tehnikami, računalniške simulacije pletiv.
(glavni izbirni predmet) Glede na vsebino projekta študent razvija specialne tekstilne strukture in vzorce z različnimi tehnikami tkanja. Izvedba tkanja povezuje cilje projekta, likovno izražanje, karakteristike materialov in tehnološki postopek.
(glavni izbirni predmet) Vsebine predmeta se prilagajajo potrebam projektov predmeta oblikovanje oblačil. Usmerjene so v raziskovanje novih silhuet, oblik in odnosov na telesu, raziskovanju uporabe različnih materialov v oblačilih in sodobnih tehnik modeliranja.
(glavni izbirni predmet) Funkcija, cilji, naloge in področja oblikovanja interiera, sistematična metodologija oblikovanja: definicija ciljev/”design brief”, raziskava, analiza in sinteza, generiranje idej, razvoj koncepta, idejni projekt, izvedbeni projekt.
(glavni izbirni predmet) Študenti se seznanijo s poglobljenim in ciljno usmerjenim oblikovanjem modnih dodatkov na določeno temo. Spoznavajo zgodovino in etnologijo modnih dodatkov ter povezujejo pridobljeno znanje s sodobnimi modnimi smernicami v nove oblikovalske projekte.
(glavni izbirni predmet) Vloga profesije stilizma, stilskega svetovanja in njegovih podpodročij pri znamčenju, poglobljeno poznavanje področij znotraj segmenta modnega stilizma (maska, frizura, fotografija, video, modno novinarstvo, ipd.).
(glavni izbirni predmet) Oblikovalska logika, vezana na likovno, tehnološko in trajnostno ozadje sega od unikatnega izdelka do digitalne priprave za industrijsko proizvodnjo tekstilij za oblačila ali interier.
(glavni izbirni predmet) Študent nadgrajuje znanje reševanja oblikovalskih problemov in se specializira v določeno smer: visoka moda, konfekcijska moda, oblačila za specialne potrebe… Oblikuje obsežnejše kolekcije oblačil z močnim oblikovalskim konceptom, definirano ciljno skupino in pozicijo na trgu.