Funkcija in cilji kostumografije, proces ustvarjanja predstave ali filma; zbiranje podatkov, kostumska skica, tehnična risba, skice krojev, kostumsko pomerjanje, kostumska vaja; vloga in naloge asistenta v procesu in izvedbi produkcije; sodelovanje z garderoberji in maskerji.
Poglabljanje znanja reševanja oblikovalskih problemov; individualno projektno delo s povezovanjem že usvojenega znanja, preverjanje znanja in razvijanje novega; poseganje na druga oblikovalska in tehnološka področja.
Načrtovanje novih tekstilnih predmetov in načinov njihove uporabe na podlagi raziskav spremenjenih dejavnosti; v povezavi z oblikovanjem oblačil in tehnikami plemenitenja, ki odražajo sodobno estetiko; v povezavi s predstavitvenimi tehnikami.
Zasnova dramaturškega, vsebinskega in oblikovalskega koncepta dinamične predstavitve modnega oblikovanja na CD-ROM-u/DVD-ju, videoposnetku in internetu; odnosi med sliko/besedilom/zvokom/časom; gibanje, animacija, sekvenca, ritem, koreografija; načrtovanje spletnih strani, navigacija, interaktivnost, scenarij, storyboard; snemanje, montaža, poprodukcija.
Razumevanje oblačenja in človekovega obnašanja znotraj skupnosti; predmet združuje znanje antropologije, psihologije, sociologije in kulturoloških študij; oblačenje kot del širšega konteksta videza; socialni pomeni oblačil; oblačenje, videz in socialna konstrukcija spola; sebstvo: jaz v kontekstu socialne interakcije; oblačila in videz kot možnost izražanja znotraj skupnosti; moda kot socialno-psihološki proces v kulturnem in zgodovinskem kontekstu; vplivi ... Preberite več
Osnovni likovni parametri pri kreiranju tekstilnih vzorcev in oblačil; likovne analize vzorcev v naravi ter vzorcev in oblačil skozi posamezna zgodovinska obdobja in kulture; analiza vzorcev s področja slikarstva, kiparstva, arhitekture in oblikovalskih izdelkov v povezavi s tekstilnimi vzorci in oblačili; kompozicijske sheme tekstilnih vzorcev in oblačil.
Prostoročno risanje in slikanje tekstilnih slik, oblikovanje na računalniku ter izvedba tekstilnih slik na žakarskih statvah; oblikovanje vizualnih komunikacij; razvijanje postopkov od začetne ideje do končne realizacije projekta; logotip, celostna grafična podoba.
Poglabljanje znanja reševanja oblikovalskih problemov, razlikovanje namenske kolekcije za industrijsko ali butično proizvodnjo glede na izbiro ciljne skupine potrošnikov, razvoj kolekcije za posebne potrebe; vsak projekt se zaključi z interno predstavitvijo.
Vizualne in likovne, čutne in psihične prvine zaznavanja in oblikovanja 2D- in 3D-oblik in prostora; vloga kontrasta in asimilacije; zakoni organizacije vidnega polja; semantika in semiologija; soodvisnost med znakom in pomenom; simulakri in simulacije v različnih likovnih jezikih; morfologija in likovna sintaksa; osnove likovne kompozicije v sodobnih likovnih praksah v povezavi z oblikovanjem tekstilij in ... Preberite več