Predmeti

(glavni predmet) Predmet pripravl študenta na logično, družbeno aktivno in v aktualni čas vpeto,  likovno izražanje na področju oblikovanje tekstilij in oblačil Izpostavlja estetska, komunikacijska in etična vprašanja sodobnega oblikovanja.
(glavni predmet) Študent spoznava najnovejše digitalne tehno-logije, ki so v  uporabi na področju oblikovanja in umetnosti. Študent usmeri svoje raziskovanje in poglabljanje v specifično smer: digitalno oblikovanje na področju tekstilij, oblačil, interierja, modnih dodatkov, grafičnega oblikovanja ali umetnosti.
(glavni predmet) Nadgradnja znanja in veščin, produkcije in postprodukcije s področja modne fotografije in videa v fotografskem studiu in širše ter na področju drugih multimedijskih predstavitev.
Funkcija, cilji, naloge, področja in vloga kostumografije; kostumografski koncept, kostumska skica, kostumska vaja; razvoj gledališča, prizorišč, dramatike, scenografije in kostumografije skozi stoletja; kostumografski postopki glede na specifičnost medija; aktualni kostumografski postopki znanih svetovnih kostumografov.
Likovne spremenljivke, likovnoteoretska načela, likovni parametri, likovne analize tekstilnih vzorcev in oblačil na estetski, funkcionalni, modni, psihološki in izrazni ravni; združevanje tekstilnega vzorca in oblačila v skupen likovno-oblikovalski organizem; likovna analiza modne fotografije, vizualnih komunikacij, tipografije, oblikovanja, umetnosti, medijske in multimedijske vizualizacije.
Pomembna vprašanja likovno produktivnega mišljenja; zaznave in ustvarjalčeve specifične usmeritve; teoretska in praktična vprašanja likovnih panog v zgodovini in sodobnosti, soodvisnosti in specifičnosti; estetika in primerjave z drugimi umetniškimi praksami; struktura likovnega jezika in modeli verbalizacije; odnosi med subjektom, strukturo in substanco ter načini konceptualizacije umetniškega izraza; likovna materializacija podobe, predmeta, predstavitve v javnem prostoru.
Poglabljanje znanja reševanja oblikovalskih problemov, individualno projektno delo s povezovanjem že usvojenega znanja, preverjanje znanja in razvijanje novega; poseganje na druga oblikovalska in tehnološka področja.
Skip to content

Ooops...

Uporabljate zastarelo / nepodprto različico brskalnika.
Za najboljšo uporabniško izkušnjo, prosimo nadgradite svoj brskalnik ali uporabite alternativne možnosti kot na primer Mozilla Firefox ali Google Chrome.