udobnost oblačila, psihologija in nevrofiziologija udobja; mehanizmi termoregulacije telesa, prenos toplote in vlage skozi tekstilije; otip tekstilij; subjektivno občutenje udobja oblačil; objektivno vrednotenje otipa in termofiziološkega udobja, načrtovanje udobnega oblačila
fizikalno-kemijska obravnava funkcionalnosti trdnih površin; klasifikacija postopkov površinske modifikacije vlaknotvornih polimerov, fizikalne metode; kemijske metode; pomen modifikacij za posamezna vlakna; pregled analitskih metod za določitev lastnosti modificiranih površin vlaken
struktura in lastnosti prej, sukancev in efektnih sukancev, tkanin, pletiv/pletenin ter netkanih tekstilij; postopki izdelave prej, sukancev in efektnih sukancev, tkanin, pletiv/pletenin, netkanih tekstilij; načrtovanje tkanin, pletiv/pletenin
Tekstilna in tehnična vlakna: osnovni pojmi, sistematizacija, zgodovinski razvoj, razpoznavanje, tehnologije pridobivanja, molekulska sestava, osnove nadmolekulske strukture, uporabne lastnosti, tržno pomembnejša vlakna, modifikacije, novosti v razvoju, funkcionalne lastnosti vlaken v izdelkih.
Diskurz strokovnih in tehničnih tekstov; pisanje povzetkov; uporaba slovarjev in drugih informacijskih virov; pisanje sestavkov in poročil; opisovanje grafov; poslovna komunikacija; sodelovanje v razpravah.
Izvor, funkcija in pomen oblačenja; psihologija in sociologija mode; zgodovina oblačil in tekstilij; modni kreatorji; specifična področja oblačenja; modni dodatki; grafično oblikovanje, oglaševanje, moda.
Računalniška omrežja in storitve; internet in svetovni splet; standardi in formati; avtorske pravice v globaliziranem dostopu do večpredstavnostnih vsebin; biometrika; osnove večpredstavnosti; večmodalnost; interaktivnost.
Seznanjanje s procesom načrtovanja novega podjetja; podjetništvo, kreativnost, inovativnost; poslovni načrt; tržna analiza; preverjanje ekonomike poslovne zamisli; načrt trženja; načrt razvoja proizvodnega/storitvenega procesa; pridobivanje ustreznih človeških virov; kritična tveganja; financiranje začetnega poslovanja.
Poglobljeno teoretično znanje s področja trajnostnega oblikovanja. Poglobljeno razumevanje trajnostnih oblikovalskih modelov s poudarkom na inovativnih oblikovalskih metodah, ki temeljijo na socialnem vidiku trajnosti. Poznavanje področja trajnostnega oblikovanja s poudarkom na materialnem in socialnem vidiku trajnostnega oblikovanja. Poglobljeno razumevanje trajnostnih oblikovalskih modelov in metod, ki temeljijo na kombinaciji ekoloških in etičnih načel.
Komunikološko znanje za delovanje medijske kulture v povezovanju z modno industrijo. Vloga medijev pri promoviranju in strukturiranju mode v sodobnem času. Raziskovanje in načrtovanje modnih kampanj v medijih. Izbira potrebnih informacij za promocijo in komuniciranje mode. Kreativna predstavitev mode in blagovnih znamk v vizualnem in tekstualnem smislu. Medijska industrija. Moda kot komunikacijska mreža v sodobni ... Preberite več