I-S-12 (splošni) Fotografija kot sporočilni in komunikacijski medij

Opaziti, spoznati, razumeti, razložiti ter kritično presoditi in opisati vidne in nevidne
konstitucijske, kompozicijske, vzorčne, estetske, sporočilne in komunikacijske značilnosti fotografije, izhajajoč iz likovno analitične in fotografske ter oblikovalske presoje, ki se veže na distribucijo fotografije in drugih vizualnih sporočil v civilizacijski prostor. Razvijanje različnih rešitev celovitih fotografskih problemov z variacijami na določeno temo. Vpeljava racionalne psihološke, filozofske in sociološke doktrine v izvedbo kakovostne fotografije kot sporočilnega in komunikacijskega medija. Spremljanje in analiza celotnega postopka od začetne ideje do končne realizacije. Predstavitev različnih kompozicijskih pristopov k realizaciji istega problema v fotografiji in njihov različen vizualni in psihološki učinek na opazovalca. Likovno analitična koordinacija med fotografijo, tipografijo in oblikovanjem, med estetsko, funkcionalno in psihološko komponento medijskih in multimedijskih vizualizacij. Vpogled v zgodovino razvoja in dosežkov fotografije ter slogovno opredeljenih obdobij s specifičnimi značilnostmi. Značilnosti klasičnih in sodobnih slogovno izvirnih pristopov in prepoznavnih rešitev.

Tekstilstvo, grafika in tekstilno oblikovanje (TGT)

StopnjaLetnikSemesterETCS
3115
3 1 25
3 2 15

Kontaktne ure

PredavanjaSeminarjiVajeOstaloΣ
3045075150

Izvajalci

UčiteljMarica Starešinič (nosilec)
Jure Ahtik
Asistent
Tehniški sodelavec

Izpitni roki

Ni razpisanih izpitnih rokov!
Skip to content

Ooops...

Uporabljate zastarelo / nepodprto različico brskalnika.
Za najboljšo uporabniško izkušnjo, prosimo nadgradite svoj brskalnik ali uporabite alternativne možnosti kot na primer Mozilla Firefox ali Google Chrome.