Temelji trženja

Cilj predmeta je razviti temeljno znanje o trženju kot poslovnem konceptu in dejavnosti v podjetju. Študentom želi privzgojiti občutek za to, kaj je tržno naravnano podjetje, ki stremi k izpolnjevanju pričakovanj porabnikov bolje od konkurentov. Razviti želi sposobnosti za povezovanje posameznih sestavin trženja v harmonično celoto. Študentom želi privzgojiti potrebo po budnem spremljanju dogajanja v konkurenčnem okolju podjetja in lastno pozitivno naravnanost do sprememb ter jih navaditi na skupinsko delo in uporabo pridobljenega znanja pri reševanju konkretnih problemov.

Metarulške tehnologije (VS)

StopnjaLetnikSemesterETCS
1114

Kontaktne ure

PredavanjaSeminarjiVajeOstaloΣ
3000030

Izvajalci

Učitelj
Asistent
Tehniški sodelavec

Izpitni roki

Ni razpisanih izpitnih rokov!

Ooops...

Uporabljate zastarelo / nepodprto različico brskalnika.
Za najboljšo uporabniško izkušnjo, prosimo nadgradite svoj brskalnik ali uporabite alternativne možnosti kot na primer Mozilla Firefox ali Google Chrome.