Komunikološko znanje za delovanje medijske kulture v povezovanju z modno industrijo. Vloga medijev pri promoviranju in strukturiranju mode v sodobnem času. Raziskovanje in načrtovanje modnih kampanj v medijih. Izbira potrebnih informacij za promocijo in komuniciranje mode. Kreativna predstavitev mode in blagovnih znamk v vizualnem in tekstualnem smislu. Medijska industrija. Moda kot komunikacijska mreža v sodobni družbi. Zgodovina razvoja medijev, potrošne in popularne kulture, vzpon zvezdniškega sistema in industrializacija. Pomen tržne komunikacije in oglaševanja za spreminjanje modnega okusa. Trendi na področju modnega novinarstva, »photoshootinga«. Recipročni vplivi komuniciranja in ustvarjanja blagovnih znamk na mikro- in makroravni. Modna industrija kot del širše industrije življenjskega sloga, oblikovanja množičnega okusa in identitete. Ambivalentnost mode in medijsko ustvarjanje pomena mode.
Tekstilstvo, grafika in tekstilno oblikovanje (TGT)
Uporabljate zastarelo / nepodprto različico brskalnika. Za najboljšo uporabniško izkušnjo, prosimo nadgradite svoj brskalnik ali uporabite alternativne možnosti kot na primer Mozilla Firefox ali Google Chrome.