Cilj predmeta je razviti temeljno znanje o trženju kot poslovnem konceptu in dejavnosti v podjetju. Študentom želi privzgojiti občutek za to, kaj je tržno naravnano podjetje, ki stremi k izpolnjevanju pričakovanj porabnikov bolje od konkurentov. Razviti želi sposobnosti za povezovanje posameznih sestavin trženja v harmonično celoto. Študentom želi privzgojiti potrebo po budnem spremljanju dogajanja v konkurenčnem okolju podjetja in lastno pozitivno naravnanost do sprememb ter jih navaditi na skupinsko delo in uporabo pridobljenega znanja pri reševanju konkretnih problemov.
Inženirstvo materialov (UN)
Stopnja | Letnik | Semester | | ETCS |
1 | 3 | 6 | | 4 |
Kontaktne ure
Predavanja | Seminarji | Vaje | Ostalo | Σ |
30 | 30 | 0 | 60 | 120 |
Izvajalci
Učitelj | prof.dr.Tomaž Kolar
|
Asistent | |
Tehniški sodelavec | |
Izpitni roki
Ni razpisanih izpitnih rokov!
Piškotke uporabljamo za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. Z nadaljevanjem se strinjate z njihovo uporabo.
Ooops...
Uporabljate zastarelo / nepodprto različico brskalnika.
Za najboljšo uporabniško izkušnjo, prosimo nadgradite svoj brskalnik ali uporabite alternativne možnosti kot na primer Mozilla Firefox ali Google Chrome.