Temelji trženja (UN)

Cilj predmeta je razviti temeljno znanje o trženju kot poslovnem konceptu in dejavnosti v podjetju. Študentom želi privzgojiti občutek za to, kaj je tržno naravnano podjetje, ki stremi k izpolnjevanju pričakovanj porabnikov bolje od konkurentov. Razviti želi sposobnosti za povezovanje posameznih sestavin trženja v harmonično celoto. Študentom želi privzgojiti potrebo po budnem spremljanju dogajanja v konkurenčnem okolju podjetja in lastno pozitivno naravnanost do sprememb ter jih navaditi na skupinsko delo in uporabo pridobljenega znanja pri reševanju konkretnih problemov.

Inženirstvo materialov (UN)

StopnjaLetnikSemesterETCS
1364

Kontaktne ure

PredavanjaSeminarjiVajeOstaloΣ
3030060120

Izvajalci

Učiteljprof.dr.Tomaž Kolar
Asistent
Tehniški sodelavec

Izpitni roki

Ni razpisanih izpitnih rokov!
Skip to content

Ooops...

Uporabljate zastarelo / nepodprto različico brskalnika.
Za najboljšo uporabniško izkušnjo, prosimo nadgradite svoj brskalnik ali uporabite alternativne možnosti kot na primer Mozilla Firefox ali Google Chrome.