3D-računalniška grafika: razvoj, zgodovina, pomen; geometrično ozadje 3D-računalniške grafike; enostavni in kompleksnejši postopki 3D-modeliranja; pomen topologije za produkcijo; profesionalne 3D-modelirne prakse; postavitev na sceno; teksture in materiali; mape in teksturiranje; teoretične osnove simulacije svetlobnih interakcij v 3D-prostoru; luči in ustvarjanje senc v 3D-prostoru; teoretično ozadje 3D-osvetljevanja; virtualna kamera in pomen kompozicije; tehnike in algoritmi osnovnih in naprednih upodobljevalnikov.
Načrtovanje tekstilij in oblačil (NTO)
Stopnja | Letnik | Semester | | ETCS |
1 | 2 | 4 | | 4 |
1 | 3 | 6 | | 4 |
Kontaktne ure
Predavanja | Seminarji | Vaje | Ostalo | Σ |
30 | 15 | 15 | 0 | 60 |
Izpitni roki
Ni razpisanih izpitnih rokov!
Piškotke uporabljamo za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. Z nadaljevanjem se strinjate z njihovo uporabo.
Ooops...
Uporabljate zastarelo / nepodprto različico brskalnika.
Za najboljšo uporabniško izkušnjo, prosimo nadgradite svoj brskalnik ali uporabite alternativne možnosti kot na primer Mozilla Firefox ali Google Chrome.