Matej Fister

Samostojni strokovni sodelavec, informatik

Strani z navodili in pogostimi vprašanji za uporabnike: Služba za informatiko

naloge IT podpore na NTF ki jih opravljam:

  • delovanje omrežja (fizični/virtualni serverji, stikala, EDUROAM dostopne točke, mrežne povezave…)
  • upravljanje email sistema
  • upravljanje aktivnega imenika zaposlenih na NTF
  • podpora končnim uporabnikom
  • strojna oprema (pregled, servisiranje, inštalacije operacijskih sistemov in programja)
  • programska oprema
  • upravljanje licenc na NTF
  • svetovanje in izvedba nabave IT opreme, aktiviranje in konfiguracija nove strojne opreme končnih uporabnikov
  • vzdrževanje računalniških učilnic na NTF (hardware, programi…)
  • urednik spletnih strani NTF
  • zagotavljanje oddaljenega dostopa za zaposlene
  • upravljanje SharePoint intraneta NTF
  • podpora delovanja sistemov za SKS
  • upravljanje mrežnih tiskalnikov
  • zagotavljanje delovanja IP telefonije

 

pripomba: nimam namestnika za čas svoje odsotnosti (dopust), na kar opozarjam že ves čas. Zunanji izvajalec D-net lahko poskrbi za delovanje mreže, za vse ostalo sem sam. Na primerljivi fakulteti FGG imajo za enka obseg nalog zaposlene 4 ljudi.

Kdaj sem na dopustu?
V času dopusta skrbi za delovanje omrežja zunanje podjetje D-net, ki pa ni zadolženo za pomoč posameznikom.

Ooops...

Uporabljate zastarelo / nepodprto različico brskalnika.
Za najboljšo uporabniško izkušnjo, prosimo nadgradite svoj brskalnik ali uporabite alternativne možnosti kot na primer Mozilla Firefox ali Google Chrome.