Služba za informatiko

V Službi za informatiko sem zaposlen Matej Fister.

Za podporo končnim uporabnikom mi pomaga tudi naš študent Žan Mole.

Naloge službe za informatiko:

  • sporočila o napakah
  • vprašanja za VIS, Eduroam, gesla uporabniškega profila…
  • pomoč za strojno opremo (tiskalnike, računalnike…)
  • pomoč pri uporabi omrežja
  • vprašanja o strojni/programski opremi

pišite na naslov helpdesk@ntf.uni-lj.si
V polje Zadeva/Subject obvezno vpišite namen vašega zahtevka. Spremembe statusa in vsa nadaljna komunikacija glede enega zahtevka potem poteka po mailu ali po posebnem linku.
Zaradi organizacije dela prosim, da uporabljate samo ta naslov, ne pošiljajte mi zahtevkov na moj službeni mail!

V kolikor želite sporočiti, da ne deluje internet, boste težko poslali mail 😉 , zato v takem primeru pokličite na moj telefon 01 7772 733

V okviru skupne sheme email naslovov na UL obstaja tudi mail abuse@ntf.uni-lj.si kamor pošljete prijavo sumljivih email sporočil, okužb z virusom itd.

Za naročila izposoje ali nabave opreme uporabite naslednja obrazca:

Matej Fister
Aškerčeva 12, kabinet K23

Aktualna obvestila

24
Okt

nabava opreme v okviru NOO ukrepov

Pojasnilo o nabavi opreme/programov po ukrepih NOO (Načrta za Okrevanje in Odpornost) »Nakup opreme v podporo digitalizaciji visokošolskega študijskega procesa na javnih zavodih in vzpostavitev informacijske podpore administrativnim procesom na VŠZ« Med poletjem ste na Oddelkih/katedrah na obrazcih "Vprašalnik_IKT_Oprema" oddali predloge za nabavo opreme po tem načrtu. Trenutno je znano... preberite več
26
Sept

Eduroam težave

26.9.2022: na UL imajo težave z avtentikacijskim strežnikom ki dovoljuje prijave v EDUROAM omrežje, zato mnogim EDUROAM ne deluje. 27.9.2022: če je ER včeraj popoldne deloval, danes ponovno ne deluje. Problem je na vseh članicah UL ki uporabljamo avtentikacijo na Univerzitetnem strežniku. Z UL ne dobim nobene povratne informacije. Ko bodo napako odpravili se vam bodo naprave lahko sam... preberite več
13
Sept

mail karantena

Poštni strežnik nam občasno pošlje obvestilo da se v karanteni našega poštnega predala nahaja sporočilo.   To je povsem legitimno sporočilo, v karanteno poštni strežnik premakne sporočilo ki je z veliko verjetnostjo nevarno (od nas želi pridobiti geslo za dostop ali podtakniti virus s priponko). V predogledu vidite pošiljatelja in zadevo, običajno je to dovolj da la... preberite več

Podpora na daljavo:

Sporočite mi da želite podporo na vašem računalniku na daljavo. Ko se uskladiva kdaj, kliknete na link:

https://www.islonline.com/si/sl/join/

in vpišete številko ki vam jo sporočim. Zaženete datoteko ki se prenese na vaš računalnik in dovolite meni dostop do vašega namizja.

Skip to content

Ooops...

Uporabljate zastarelo / nepodprto različico brskalnika.
Za najboljšo uporabniško izkušnjo, prosimo nadgradite svoj brskalnik ali uporabite alternativne možnosti kot na primer Mozilla Firefox ali Google Chrome.