V Službi za informatiko sem zaposlen Matej Fister.
Za podporo končnim uporabnikom mi pomaga tudi naš študent Žan Mole.
Naloge službe za informatiko:
- sporočila o napakah
- vprašanja za VIS, Eduroam, gesla uporabniškega profila…
- pomoč za strojno opremo (tiskalnike, računalnike…)
- pomoč pri uporabi omrežja
- vprašanja o strojni/programski opremi
pišite na naslov helpdesk@ntf.uni-lj.si
V polje Zadeva/Subject obvezno vpišite namen vašega zahtevka. Spremembe statusa in vsa nadaljna komunikacija glede enega zahtevka potem poteka po mailu ali po posebnem linku.
Zaradi organizacije dela prosim, da uporabljate samo ta naslov, ne pošiljajte mi zahtevkov na moj službeni mail!
V kolikor želite sporočiti, da ne deluje internet, boste težko poslali mail 😉 , zato v takem primeru pokličite na moj telefon 01 7772 733
V okviru skupne sheme email naslovov na UL obstaja tudi mail abuse@ntf.uni-lj.si kamor pošljete prijavo sumljivih email sporočil, okužb z virusom itd.
Za naročila nabave opreme uporabite naslednji obrazec povpraševanja za nabavo opreme
Za izposojo prenosnika se oglasite osebno v študentskem referatu
Matej Fister
Aškerčeva 12, kabinet K23