Služba za informatiko

Naloge službe za informatiko:

  • sporočila o napakah
  • vprašanja za VIS, Eduroam, gesla uporabniškega profila…
  • pomoč za strojno opremo (tiskalnike, računalnike…)
  • pomoč pri uporabi omrežja
  • vprašanja o strojni/programski opremi

pišite na naslov helpdesk@ntf.uni-lj.si
V polje Zadeva/Subject obvezno vpišite namen vašega zahtevka. Spremembe statusa in vsa nadaljna komunikacija glede enega zahtevka potem poteka po mailu ali po posebnem linku.
Zaradi organizacije dela prosim, da uporabljate samo ta naslov, ne pošiljajte mi zahtevkov na moj službeni mail!

V kolikor želite sporočiti, da ne deluje internet, boste težko poslali mail, zato v takem primeru pokličite na moj telefon 01 7772 733

 

Za naročila izposoje ali nabave opreme uporabite naslednja obrazca:

 

Pogosto vam lahko pomagam že na daljavo (v primeru da vam internetna povezava deluje). Uporabite program ki mi omogoča vpogled na vaše namizje preko spleta: TeamviewerQuickHelp. Datoteko prenesete, jo zaženete in ko vam pokaže okence z vstopnimi kodami me pokličete, poveste kode in mi s tem dovolite začasen dostop do vašega računalnika.

Matej Fister
Aškerčeva 12, kabinet 207

Ooops...

Uporabljate zastarelo / nepodprto različico brskalnika.
Za najboljšo uporabniško izkušnjo, prosimo nadgradite svoj brskalnik ali uporabite alternativne možnosti kot na primer Mozilla Firefox ali Google Chrome.