Služba za informatiko

V Službi za informatiko sem zaposlen Matej Fister.

Za podporo končnim uporabnikom mi pomaga tudi naš študent Žan Mole.

Naloge službe za informatiko:

  • sporočila o napakah
  • vprašanja za VIS, Eduroam, gesla uporabniškega profila…
  • pomoč za strojno opremo (tiskalnike, računalnike…)
  • pomoč pri uporabi omrežja
  • vprašanja o strojni/programski opremi

pišite na naslov helpdesk@ntf.uni-lj.si
V polje Zadeva/Subject obvezno vpišite namen vašega zahtevka. Spremembe statusa in vsa nadaljna komunikacija glede enega zahtevka potem poteka po mailu ali po posebnem linku.
Zaradi organizacije dela prosim, da uporabljate samo ta naslov, ne pošiljajte mi zahtevkov na moj službeni mail!

V kolikor želite sporočiti, da ne deluje internet, boste težko poslali mail 😉 , zato v takem primeru pokličite na moj telefon 01 7772 733

V okviru skupne sheme email naslovov na UL obstaja tudi mail abuse@ntf.uni-lj.si kamor pošljete prijavo sumljivih email sporočil, okužb z virusom itd.

Za naročila nabave opreme uporabite naslednji obrazec povpraševanja za nabavo opreme

Za izposojo prenosnika se oglasite osebno v študentskem referatu

Matej Fister
Aškerčeva 12, kabinet K23

Aktualna obvestila

7
Nov

predstavitev interaktivnih zaslonov za uporabo v predavalnicah

Na Univerzi v Ljubljani v okviru različnih projektov potekajo nakupi programske in strojne opreme. Med opremo, ki se bo v prihodnjem obdobju kupovala, so tudi interaktivni zasloni, zato smo z različnimi ponudniki dogovorjeni za preizkušanje uporabe zaslona. Konec septembra smo na Pedagoški fakulteti UL že izvedli testiranje interaktivnega zaslona Clevertouch IMPACT Plus Gen 2, sedaj pa ima... preberite več
29
Aug

Moodle učilnice ponovno delujejo

13:08 Moodle učilnice ponovno delujejo.     danes zjutraj 29.8.2023 spletne učilnice Moodle niso dostopne zaradi napake na podatkovnih bazah. Napako odpravljajo na UL ki so administratorji spletnih učilnic. Sporočilo UL ob 13.00: S kolegi še vedno razrešujemo nastalo težavo glede nedelovanja spletnih učilnic. Kot sem že zjutraj zapisal je problem na ravni baze po... preberite več
20
Apr

ponovno nedelovanje FIORIja

čet., 20.4.2023: Spletna stran FIORI ponovno ni dostopna. Težava je v preteklem certifikatu, izdanem za to spletišče. Težavo rešuje UL. ... preberite več

Podpora na daljavo:

Sporočite mi da želite podporo na vašem računalniku na daljavo. Ko se uskladiva kdaj, kliknete na link:

https://www.islonline.com/si/sl/join/

in vpišete številko ki vam jo sporočim. Zaženete datoteko ki se prenese na vaš računalnik in dovolite meni dostop do vašega namizja.

Skip to content

Ooops...

Uporabljate zastarelo / nepodprto različico brskalnika.
Za najboljšo uporabniško izkušnjo, prosimo nadgradite svoj brskalnik ali uporabite alternativne možnosti kot na primer Mozilla Firefox ali Google Chrome.