1. Dokumenti
- obrazec Prijava odhoda na izmenjavo
- Učni sporazum za študijsko izmenjavo (Learning Agreement)
V primeru, da boste sprejeti na izmenjavo, morate izpolniti Učni sporazum za študijsko izmenjavo (Learning Agreement) in obrazec Prijava odhoda na izmenjavo, ki ju izpolnite s pomočjo vašega oddelčnega koordinatorja (izbira predmetov)!
V študentski referat je potrebno oddati obrazec Prijava_odhoda_na_izmenjavo!
Če pride do sprememb pri izboru predmetov (spremembe v Učnem sporazumu), se obrazec Prijava odhoda na izmenjavo še 1x izpolni in pošlje v referat!
Študenti Oblikovanja tekstilij in oblačil ter tisti študenti Grafike, ki morajo za izmenjavo na tujo fakulteto predložiti portfolio, oddajo Prošnjo za odobritev opravljenih obveznosti na študijski izmenjavi v tujini najkasneje do 31. julija (izmenjava v zimskem semestru) oz. do 31. januarja (izmenjava v letnem semestru).
V primeru, da po podpisanem študijskem načrtu, ko študent že biva v tujini, pride do spremembe v naboru predmetov (spremembe v LA) ali podaljšanju izmenjave, mora študent o tem takoj obvestiti oddelčnega koordinatorja in referat ter poslati (lahko tudi po mailu) v potrditev nov študijski načrt (obrazec prijava odhoda) in Learning Agreement! Originalni obrazec prinesete v referat po zaključeni izmenjavi.
Minimalno število kreditnih točk, ki jih mora študent pridobiti v tujini v enem semestru je 30, v enem letu pa 60. Izjema so lahko študentje, ki odhajajo na izmenjavo v poletnem semestru zaključnega letnika in v tujini ne pripravljajo tudi diplomskega dela. Pri teh se od 30 oz. 60 kreditnih točk odštejejo kreditne točke, ki so v programu namenjene za izdelavo zaključnega dela.
Absolventi lahko v tujini opravljajo samo pripravo diplomskega dela. Ostale obveznosti po študijskem programu ter zagovor diplome morajo opraviti na matični fakulteti.
2. Zavarovanje
Ne pozabite urediti zdravstvenega (osnovno ali dodatno) zavarovanja za tujino!
Priporočamo tudi, da si uredite Evropsko kartico zdravstvenega zavarovanja.
3. Pot
V okviru tega razpisa so študenti upravičeni tudi do dodatka za pot (tabelo zneskov najdete v razpisu), katerega višina je odvisna od razdalje med krajem organizacije pošiljateljice (Ljubljana) in krajem sedeža organizacije gostiteljice ter načinom potovanja (zeleno potovanje ali ne). Za izračun razdalje se uporabi EU Kalkulator razdalj. Upošteva se enkratna razdalja do kraja mobilnosti.
Višji znesek iz tabele v razpisu bo dodeljen študentom, ki bodo v kraj mobilnosti in nazaj potovali z nizkoemisijskimi prevoznimi sredstvi, npr. z avtobusom, vlakom, drugim skupinskim prevozom (npr. GoOpti, Nomago …) in/ali s kolesom.
Avtomobil ali souporaba avtomobila, motor, letalo in plovilo ne sodijo med nizkoemisijska prevozna sredstva. Razlika med standardnim potovanjem in zelenim potovanjem bo študentu nakazana po zaključku mobilnosti, ob predložitvi ustreznih dokazil o načinu potovanja in oddani častni izjavi. Študentom se lahko za izvedbo zelenega potovanja dodeli do dodatno največ 6 financiranih dni (do 3 v vsako smer potovanja), če bo iz dokazil razvidno, da je za izvedbo zelenega potovanja dejansko potreboval dodatne dneve.
Študente spodbujamo, da poti, krajše od 500 km, opravijo z nizkoemisijskimi prevoznimi sredstvi. Za Erasmus + študente je na voljo posebna ponudba Erasmus+ Interrail vozovnice.