Medijske vizualizacije | 2. projekt & razstava

KUD KIKS
Drugi projekt pri predmetu Medijske vizualizacije bo izdelati tiskovine in promocijski material za realnega naročnika – KUD KIKS. Za potrebe naročnika boste izdelali različne materiale (za konvencionalni in digitalni način predstavitve oziroma oglaševanja). V ta namen bo naročnik v ponedeljek, 13. 4. 2015 v času predavanj predstavil svoje želje in zahteve. Do takrat pa morate opraviti raziskavo o naročniku, pri čemer morate pridobiti odgovore na naslednja vprašanja:

  • kaj je KUD KIKS?
  • kakšne so njihove storitve/dogodki?
  • koga nagovarjajo oziroma kdo je njihova ciljna publika?
  • kakšni so obstoječi (promocijski) materiali?
  • kaj so njihove prednosti in slabosti oziroma kakšne so pomanjkljivosti (plusi in minusu obstoječih promocijskih materialov)?
  • na katere težave ste naleteli pri raziskovanju?

Rezultate raziskave predstavite v kratkem 5 minutnem poročilu (po alinejah, A4, natisnjeno). Material potreben za izdelavo tiskovin ter dodatne informacije bodo na voljo naknadno.
Za lažje načrtovanje vašega dela, posredujem predviden terminski razpored izvedbe projekta:

  • ponedeljek, 13. 4. | predstavitev rezultatov raziskave, predstavitev naročnika in pogovor (Q & A) z naročnikom
  • sreda, 15. 4. | predstavitev idejnih konceptov
  • ponedeljek, 20. 4. | predstavitev idejnih konceptov naročniku
  • sreda, 23. 4. | predstavitev nadgradnje + popravki
  • ponedeljek, 4. 5. | zaključna predstavitev naročniku

 

RAZSTAVA (The Dogodek)
Za organizacijo in izvedbo razstave izdelkov prvega projekta (datum razstave: 4. 6. 2015) si izberite področje, ki bi ga želeli prevzeti oziroma pokriti. Izberite tisto področje za katero menite da ste najbolj suvereni, lahko največ doprinesete oziroma boste zanj lahko najbolje poskrbeli. V preglednico vpišite tri področja (do petka, 10. 4.), ki vas zanimajo – od tistega, ki si ga želite najbolj, do tistega, ki si ga nekoliko manj. Področja so naslednja (podrobnejši opis kaj in kako, boste prejeli naknadno):

  1. koordinacija (pregled nad izvajanjem posameznih aktivnosti, upravljanje projekta, načrtovanje …)
  2. prostor (priskrbeti javni prostor, velikost, ureditev prostora …)
  3. postavitev razstave (postavitev razstave v prostoru, grafična oprema prostora …)
  4. CGP (celostna grafična podoba dogodka …)
  5. tiskovine (izdelava in tisk različnih tiskovin za potrebe razstave – brošura, plakati, letaki …)
  6. promocija – pr (načini oglaševanja, izjave za javnost, komunikacijski kanali, socialna omrežja …)
  7. fotografija (proces nastajanja, otvoritev razstave, obdelava, objava …)
  8. video (proces nastajanja, otvoritev razstave, obdelava, montaža, objava …)
  9. web (izdelava spletne strani, socialna omrežja …)
  10. videowall (izdelava videa 3 faze projekta vseh skupin, priprava videowalla …)
  11. dogajanje (program razstave, dogajanje, spremljevalne dejavnosti, nagovori gostov …)
  12. hrana in pijača (pogostitev na dogodku …)
  13. sponzorji/donatorji (iskanje podpore pri podjetjih, organizacijah in posameznikih, ki lahko pomagajo pri izvedbi dogodka)
  14. prodajni izdelek (izdelava prodajnega izdelka (npr. majica, torba, ruta …), katerega izkupiček od prodaje bo kril strošek razstave)
Skip to content

Ooops...

Uporabljate zastarelo / nepodprto različico brskalnika.
Za najboljšo uporabniško izkušnjo, prosimo nadgradite svoj brskalnik ali uporabite alternativne možnosti kot na primer Mozilla Firefox ali Google Chrome.