KUD KIKS
Drugi projekt pri predmetu Medijske vizualizacije bo izdelati tiskovine in promocijski material za realnega naročnika – KUD KIKS. Za potrebe naročnika boste izdelali različne materiale (za konvencionalni in digitalni način predstavitve oziroma oglaševanja). V ta namen bo naročnik v ponedeljek, 13. 4. 2015 v času predavanj predstavil svoje želje in zahteve. Do takrat pa morate opraviti raziskavo o naročniku, pri čemer morate pridobiti odgovore na naslednja vprašanja:
- kaj je KUD KIKS?
- kakšne so njihove storitve/dogodki?
- koga nagovarjajo oziroma kdo je njihova ciljna publika?
- kakšni so obstoječi (promocijski) materiali?
- kaj so njihove prednosti in slabosti oziroma kakšne so pomanjkljivosti (plusi in minusu obstoječih promocijskih materialov)?
- na katere težave ste naleteli pri raziskovanju?
Rezultate raziskave predstavite v kratkem 5 minutnem poročilu (po alinejah, A4, natisnjeno). Material potreben za izdelavo tiskovin ter dodatne informacije bodo na voljo naknadno.
Za lažje načrtovanje vašega dela, posredujem predviden terminski razpored izvedbe projekta:
- ponedeljek, 13. 4. | predstavitev rezultatov raziskave, predstavitev naročnika in pogovor (Q & A) z naročnikom
- sreda, 15. 4. | predstavitev idejnih konceptov
- ponedeljek, 20. 4. | predstavitev idejnih konceptov naročniku
- sreda, 23. 4. | predstavitev nadgradnje + popravki
- ponedeljek, 4. 5. | zaključna predstavitev naročniku
RAZSTAVA (The Dogodek)
Za organizacijo in izvedbo razstave izdelkov prvega projekta (datum razstave: 4. 6. 2015) si izberite področje, ki bi ga želeli prevzeti oziroma pokriti. Izberite tisto področje za katero menite da ste najbolj suvereni, lahko največ doprinesete oziroma boste zanj lahko najbolje poskrbeli. V preglednico vpišite tri področja (do petka, 10. 4.), ki vas zanimajo – od tistega, ki si ga želite najbolj, do tistega, ki si ga nekoliko manj. Področja so naslednja (podrobnejši opis kaj in kako, boste prejeli naknadno):
- koordinacija (pregled nad izvajanjem posameznih aktivnosti, upravljanje projekta, načrtovanje …)
- prostor (priskrbeti javni prostor, velikost, ureditev prostora …)
- postavitev razstave (postavitev razstave v prostoru, grafična oprema prostora …)
- CGP (celostna grafična podoba dogodka …)
- tiskovine (izdelava in tisk različnih tiskovin za potrebe razstave – brošura, plakati, letaki …)
- promocija – pr (načini oglaševanja, izjave za javnost, komunikacijski kanali, socialna omrežja …)
- fotografija (proces nastajanja, otvoritev razstave, obdelava, objava …)
- video (proces nastajanja, otvoritev razstave, obdelava, montaža, objava …)
- web (izdelava spletne strani, socialna omrežja …)
- videowall (izdelava videa 3 faze projekta vseh skupin, priprava videowalla …)
- dogajanje (program razstave, dogajanje, spremljevalne dejavnosti, nagovori gostov …)
- hrana in pijača (pogostitev na dogodku …)
- sponzorji/donatorji (iskanje podpore pri podjetjih, organizacijah in posameznikih, ki lahko pomagajo pri izvedbi dogodka)
- prodajni izdelek (izdelava prodajnega izdelka (npr. majica, torba, ruta …), katerega izkupiček od prodaje bo kril strošek razstave)