Medijske vizualizacije | KUD KIKS (1. predstavitev)

KUD KIKS
Na podlagi predstavitve KUD KISK (njihov obstoječi logotip), pri oblikovanju spodnjih gradiv upoštevajte opis naročnika, zastavljene cilje, izhodišča, ključna sporočila, kdo je ciljna publika in kakšen je ton komuniciranja. Vaša naloga je:

  1. definirati/izdelati CGP (logotip)
  2. oblikovati predlog plakata in letaka
  3. izdelati generično oglaševanje s prilagoditvami
  4. konceptualno in vizualno opredeliti digitalni marketing (social (Facebook, Twitter …), e-novice, YouTube …)
  5. spletna stran (vizualna podoba)

V ponedeljek, 20. 4. imate prvo predstavitev (5 minut) na kateri morate predstaviti vaš idejni koncept. Cilj je, da od naročnika pridobite povratno informacijo ali je vaša zastavljena smer primerna ali ne. Da boste ta odgovor pridobili, pripravite predstavitev, ki bo čim bolj reprezentativna oziroma si bo lahko naročnik kar se da predstavljal končni izdelek. Pri snovanju ideje razmišljajte celovito, torej kako boste oblikovali njihovo podobo kot celoto. Predstavitve bodo potekale individualno, torej vsaka skupina predstavlja v določenem terminu. Točen razpored je na ogled TUKAJ. Bodite točni in predstavitvene datoteke predhodno naložite na copy (kopijo pa imejte za vsak slučaj s sabo na USB ključku).

 

Skip to content

Ooops...

Uporabljate zastarelo / nepodprto različico brskalnika.
Za najboljšo uporabniško izkušnjo, prosimo nadgradite svoj brskalnik ali uporabite alternativne možnosti kot na primer Mozilla Firefox ali Google Chrome.